Social Media nu mai sunt chiar o necunoscuta pentru cei mai multi profesionisti in comunicare de la noi. Notiunile de baza exista, au inceput comunicarile in blogosfera, se stabilesc relatii de colaborare cu bloggerii, experientele personale pe Facebook imbogatesc cultura retelelor sociale. Poate doar Twitter suna incitant si pare o mica nebuloasa, dar ritmul cu care atrage noi utilizatori cu siguranta va "virusa" din ce in ce mai multi specialisti in comunicare.

"Nu suntem straini de social media, ce facem acum?", aceasta este intrebarea de la care am plecat cand am creat acest bootcamp de comunicare in social media.
Este un proces de asimilare, creativitate si testare in 3 trepte, ce s-a defasurat in cadrul unui workshop de o zi, ce s-a desfasurat pe 11decembrie la hotel Radisson. Daca cele mai multe seminarii, workshop-uri si training-uri in social media pun de obicei accent pe partea teoretica, Social PR Strategy Bootcamp a pus accent pe partea creativa, aplicata si interactiva.
Evenimentul a fost structurat in 3 sesiuni mari, ce reprezinta cele 3 trepte pe care trebuie sa le urmeze o campanie de comunicare de la teorie la practica:

• SESIUNEA 1 FIND OUT
• SESIUNEA 2 WORK OUT
• SESIUNEA 3 CHECK OUT

Si pentru a da o importanta si mai mare partii practice, am avut un brand real pe care am putut experimenta ideile generate in bootcamp.
• Un ghid complet de cunostinte necesare si tactici de comunicare
• Ocazia ideala de pune la un loc teoria si practica
• Oportunitatea de a-si exersa gandirea strategica pentru social media
• Ocazia de a contribui la crearea unei campanii pentru un brand real
• Ocazia de a se implica activ in validarea sau imbunatatirea ideilor generate in sesiunile interactive
• Directorilor de comunicare si corporate affairs
• Directorilor de comunicare si marketing
• Consilierilor de strategie
• Specialistilor in PR din agentii specializate
• Specialistilor in New Media
• Consultantilor independenti
• Practicienilor din advertising
• Jurnalistilor
• Bloggerilor